Thursday, May 27, 2010

Lagenda Budak Setan..!!!!



novel inilah la aku tgila2 kan pada satu masa yg lalu....dulunya aku hnya membaca n mbayangkan watak2 d dalamnya..aku kna brimaginasi sendiri...... Ahadiat Akashah (AA) penulisnya...aku suka mbaca novel yg d hasilkanya.. even aku xsuka mbaca tp entah mgapa aku suka jak mbaca karya n hasil nukilan2 oleh AA drpd novel2 lain... even blambak novel d rmh ku ni tp novel AA jgk yg aku teramat paling aku suka.. pena jgk tdetik d htku ingin melihat novel ini d lakon kan... tetapi apakan daya pd saat itu aku hanya mharap jak.....








at last,,,,setelah menunggu btahun2 lmanya...akhirnya novel itu pun d lakonkan...dan aku sangat2 gembira...apalg yg watak AYU dpegang oleh lisa surihani [my favourite artress].. xsabar plak aku mo tgk filem ni tau.... even aku da tau jalan cetanya aku ttp jgk ingin menontonya... aku mo jd org yg 1 yg bbaris utk mbeli tcket....xsabar niiii....

P/S::: jgn lupa suma 3 jun ni jum kita p pawagam ea...dan lagu yg d dengar ni adalah lagu OST filem Lagenda Budak Setan...best kan...dengarkanlah.........

bila cinta kini tak lagi bermakna , yang ku rasa kini , hanyalah nestapa . ditinggalkan cinta masa lalu . dulu kau tawarkan manisnya janjimu dan ku sambut itu dengan segenap hatiku , hingga engkau pergi tinggalkanku . hilangnya cintamu , menusuk hatiku , hingga ku memilih cinta yang fana .. perginya dirimu , merobek jantungku , hingga ku terjatuh dalam harapan...............



0 orang hebat..: