Saturday, July 3, 2010

luv my family..muaxx!!!!

sdh 2-3 hari bapa saya sakit kaki...doctor ckp gaut tp saya kcian tgk bapa ni..even sakit kaki pun mo jgk p keja..aduh...sdh d suru diam2 d rmh..xjgk mo...tiba2 teringat plak satu masa lalu yg bapa saya sdh 2 kali kena penyakit ni..tkena buatan org..1st 2 tym saya mac skulah rendah xsilap darjah 4..2nd tym saya form 4...saya masih ingat yg 2nd tym setiap mlm bapa akn merenggek kesakitan dan kmi suma akan menangis..**sedihnya tym 2** klu saya dapat org yg buat 2 nahas la dia tanpa belas kasihan saya tikam2...

tiba2 saya teringat lg satu kejadian yg saya dan bapa bgaduh..hihi..sampai beberapa hari ni bapa xtegur saya..dulu2 tym form 5 jarang saya puasa..malas..haha..ntahla..terikut2 kan dgn kwn2...satu hr 2 bapa tertau plak..adui..mara dia..bapa ni kira2 alim la jgk sekali anaknya ni [haha] puasa pun x....*kurang ajar lg 2 melawan ckap* [tp skrg xla sdh baek sdh konon]

tiba2 teringat lg satu hal yg bapa n mama slalu jak bgaduh..mama ni ba mbebel trz..suma org panas bapa lg la hr2 dgr mama mbebel..pena hr 2 dorng bgaduh sampai bapa xtahan dgn mama mcm mo kuar jak dr rmh...uiii..jgn ba pak!! kcian kmi adik beradik.. lg kcian aku n c adik yg masi skolah ni...d mana la kmi mo minta belas kasihan nant ni..huhu...i luv both of u..pliz la jgn bgaduh2 lg...aman2 la ba ckit...

mulai detik ni saya bjanji blajar rajin2 sampai jd cikgu yg mcm bapa n mama mo 2..even saya pun xminat sbb saya lbh minat dlm business..xpala janji bapa n mama hepi2 kan..hihi....saya xkan biarkan bapa n mama keja lg...

btw,, saya mo ucp CONGRAT 4 my sister, siti fatimah binti zainuddin @ kak ayu... coz dapt anugera perkhidmatan terbaik [mcm pekerja terbaik la 2]...haha..caya la...dui..xsia2 ko keja d pedalaman kan....ini lg kakak saya yg saya kciankan..dulu dia keja d kunak tp tahun ni dia pndh d tongod [kwsn pedalaman tp still d sabah jgk la] ..xpena2 saya dgr nama tmpat ni even saya ni dr kecik mbesar d sabah..hehe..ba xpa la..tabah kan jak la hati mu yah!! sabar jak la nak~~




0 orang hebat..: