Saturday, July 31, 2010

oh xku sangka!!!!

oh baju!!!
 kenapa ka engkau mnjadi besar suma....
baju kurung, t shirt, suma baju2 ku  knp ba kmu jd besar ni
sumanya xngam d badan ku...
kebesaran.....
ohhh mak!!! 
tolong la kecik kan mereka2 ni....
malu aku mo pakai...apa lg baju kurung yg mo d pakai p claz...
ohh tidak!!!!
 mcm org selekeh jak pakai baju yg besar2 ni....
skirt baju kurung  pun ohhhh!!
perlu d pin lg sebab telampau besar......
aiyo!!!!!

oh seluar!!!!!
knp ka suma seluar ku jg menjadi besar....
seluar jeans, seluar slack & suma seluar2 yg ku ada
sangat3 besar!!!!!!
xku muat sdh....perlu lg pakai belt...
tp nampak buruk jgk klu d pakai sbb dia nampak longgar2 ni...
adudu....

nasib la aku ada curi baju adik ku bawa p cni...
ada la jgk baju yg xkelonggaran..haha
ada jgk bj baru beli dr times square...huhu
tp baju kurung...=(
harap maklum...sumanya sdh besar..
terpaksa d pakai jak...
xpa2.. nant buat baju kurung baru.....

adakah kmu tahu knp baju n seluar ku longgar2 belaka??
haha..mesti kmu xtau kan.....
jawapan--->> sbb aku sdh jd kurus n slim....
(jawapan d perolehi drpd kawan2 aku)
sampai suma org terheran, xpercya & ada yg xkenal aku sdh..
uishh!!! bayangkan... betapa xsangkanya aku...
sampai xknal lg aku ni c linda..siap terkonfius2 lg...
percya la ba kmu suma......
~~~c linda ba ni~~~

my new baju kurung...

my old baju kurung..yg sangat besar...

i'm LinDa ZaiN's




5 orang hebat..:

mazeermohamad said...

lawa baju~~ hehehe! urh~~ da nak dekat 2jam aku bg ikan ko makan tau~~ samapi lenguh tangan aku~~ bila la nak kenyang~~ mwakkakaka!

LiNdA ZaiN's said...

makaceh..hahaha...uikk!!! sot ko ni..mana pandai kenyg 2 ikan..aku mmg bela dia untuk makan jak setiap saat n ketika..hahaha!!!

don't care who am i said...

hahaha...maka baju org yg besay d pinjam...masak pnjg btl baju 2...xkan ko makin pendek linda...wahahaha

LiNdA ZaiN's said...

uikkk!!! jgn ko mgolok cna ar...mmg panjang mamaku ku bt baju mong..2 la aku mls klu dia bt...jelek ni.....haha

SperMAtids BloG said...

gia sexy bju besar!haha
cmne leh kembang bah