Friday, August 27, 2010

sedih~~


assalamulaikum..
hr ni aku sangat2 free..asgmt pon suma da hantar.. 
dan pada detik kesibukan menjauh ini aku manfaatkan driku dgn blogwalking..
sedang aku bz menerjah blog org laen..
tiba2 aku terjatuh dlm blog ini

knp aku namakan dia sangat mengayat hati???

krn blog ini telah membuatkan airmata ku menitis tnpa aku sedari...
selama ini xpena lg aku mbaca blog org lain dgn airmata yg bguguran
tp aku rasa blog ini sangat2 sedih...

aku baca satu persatu entry c blogger dan setiap kali e2 la aku menitiskan airmata..
backgroud music yg sngat mendayu n menyedihkan menambahkan airmata yg berjuraian..
dengan e2 airmata ku menitis laju kuar seperti pedal minyak ditekan xhenti2..
sangat2 touching..sedih..menangis..pilu..

setiap baris ayt c blogger ingin membuatkan aku terus menangs..
aku terfkr perasaan c blogger lg tersiksa dr aku...
pastinya dia menangs tnpa henti...

dearest liana,
be strong baby!!
setiap yg hidup pastinya akn pergi..
jgn tangisi lg..sumanya telah berlalu..
let bygone be bygone..
life is all about the past, present n future
keep ur head up.
and think for a good sides.
thanks to God.
we still have space to breath.
and be able to live.



 ~~ liana's blog ~~




0 orang hebat..: