Wednesday, August 4, 2010

Hari KeLam KabuT sEDUnia......

~ceta yg anda bakal baca ni adalah the real kehidupan c Linda~

 ~~ ceta 1 ~~
hr ni forum start 8.00pm..aku mmg sdh set bnda ni dr semalam kan.. ptg hr aku tdo sampai pukul 7.40 padahal claz start jam 8..aku mo mand lg..tggu bas lg..aduh matai!!!...dgn kelam kabut aku p mand..p bsiap..xsmpi 5minit aku mand + bsiap..wow!! br btl....tp yg pling aku respect blh2 aku trn dr tingkt 8 guna tangga jak dgn keadaan blari2...xdpt aku bygkan 2...smpi tmpat tggu bas aduhh..matai!! ramainya!!! claz ku jam 8..nant pn norzalina membebel lg..sdh la mulutnya 2 xble blah...habis!!!....last choice kol c fais ambik aku.. punya men laju ko bawa motor fais..bikin takut ni....apa2 pun thanks la ya FAIS.....bguna jgk ko ni..hihi...n akhirnya dapat la aku buat forum dgn jayanya bsama2 dilla, wani, n my fais..haha...
gmbar ni adlh sekadar hiasan 
~~ ceta 2 ~~

MOHD NAZHARAFIS [is it right??]....hepi brthday!!!!!!hahaha....abg hafis saya doakan::
  1. panjang umur n murah rezeki
  2.  bertambah baik hati n jgn tension2
  3.  cpat kaya!!! haha [ble la jd sifu saya]
  4. smoga success d mana pun anda berada!!!
  5. berbahagia dgn tunang tersyg..ana farhain..hihi...
  6. selamat pengantin baru..[ walaupun lama lg]
  7. naik kan la gaji saya ya...hahaha ----> pling penting.........
abg hafis tiup la kek ni..
~~ ceta 3 ~~
i've got my salary today...yeahhhhhh!!!! berbahagia nya rasa.........yeah...yaeah...dapat gaji..haha!!!...... best..best..besttt!!!! best gilakkk!!!! wakakaka.... sapa mo p bjoli2 dgn aku ni...aku tgh kaya skrg ni....hihi....

ni jak yg aku ble tunjuk ar...
.

~~ceta 4 ~~
i'm LinDa Zain's still mizz him.......blh ka dia d rindu 2 yah?? huhu....

missing u.....
sapala ambik gmbr ni..haha...

1 orang hebat..:

oTTo said...

sebarang cadangan kenaikan gaji hendaklah melalui surat rasmi yang dialamatkan kepadan CEO INTAN AKTIF. kerjasama pihak anda amat kami hargai.

tanpa "PREJUDIS"
-pengurus INTAN AKTIF-