Sunday, August 22, 2010

MeLoDI hATI....









melodi d hati ku...

lagu2 d bwh ini aku ambik drpd incik youtube yg kegilaan ramai..
sedang aku menjelajah sesawang incik youtube aku terserempak dengan lagu ini
dan aku terasa lagu ini seperti d tujukan khas untuk aku..hahaha (perasan..)
*kredit utk pencipta lirik*

kadang kala aku rasa lagu ini seperti mengejak aku..
aku seperti org yg makan cili dan terasa pedas tahap mengalirkan air mata..
sangat perit dan sangat terkena dalam hati sehingga menusuk ke kalbu nan biru...

tp aku berusaha untuk tabah setabah mungkin..
seperti novel form 5 yg aku terpaksa baca seteguh karang..
teringat aku ketika cikgu bm memaksa aku mbaca novel ini d tapak perhimpunan pd waktu dulu.
aku adalah seorng yg xsuka membaca novel terutamanya.
seteguh karang adalah satu2nya novel aku baca sepanjang hidupku..
*i guess*
e2 pun sbb terpaksa maklumla novel ni masuk dlm SPM

ok2..berbalik pd lagu ini..
as u know lagu ni mmg kena dgn aku dan korang jg kot...
bagaikan sejarah hidupku pun ada..haha


aku ingin mengucapkan tema kasih pencipta lagu ini..
yg aku rasa lagu ni mmg bez..
klu blh mau ja aku bg anugera pd c pencipta lirik..
ok~~klu boleh la~~
ok2..mari kita dgr sesama ok..




lagu 1:: putus by melda ahmad





lagu 2:: 150 juta by fynn jamal






p/s:: bez kan..kredit utk lagu2 di atas!!!




2 orang hebat..: