Saturday, August 28, 2010

MajLiS BerBuKa POsa~~


salam.
baru slesai nangs bersm2 rumate aku..
sedih. pilu. hampa.
kcian c rumate.
ksedihan n kegembiraan harus dkogsi bersm.
yup!! sbb lelaki. 
perlu ka menangs hanya krn seorg llaki yg myakitkn hati??
cukup la 2.
lelaki suma sama anis.
jahat kan. suka maenkan perasaan org.
apa dorg 2 xda perasaan ka suka-suki maenkan perasaan org.
erm..aku pun no comment la.
tp yg pastinya. aku mmg pena nangis lebih teruk dr ko anis.
1000 ganda teruk dr ko. 1000 ganda lg dpermainkan dr ko.
sedih.pilu.hampa.kecewa.tersiksa.merana.
and until now aku masi terasa bahangnya.
sangat memeritkan kejadian ini.

* ok fine. xmo ceta tentang kesedihan yg tiada kesudahan ini.*
hr ni 17 ramadhan 1431 aku pegi majlis berbuka posa.
maklum la hidup d perantauan byk ja majlis berbuka posa.
kmi berbuka posa bramai2 d masjid. sangat indah.
juadah yg disediakan pun sangat indah. siap tapau kot. hihi.
lepas bbuka kmi smbhyg terawih bsama.
indah.sangat indah.

sebelum pegi majlis sempat lg posing..=)

kat masjid tggu buka posa..

bersama my bez frend wani..

salam ramadhan ^_^











7 orang hebat..:

Afiq Din said...

yeke sume laki same?

miss leya said...

saya baru je rasa mcm yg awk rasa..so saya tahu perasaan awk..tapi saya tak kata semua lelaki cmtu..cume susah nak jumpa lah kan..

LiNdA ZaiN's said...

afiq:: rasanye la kan3...
miss leya:: mmg susa nak jmpa yg mhargai kita kan..

don't care who am i said...

jgn la...xla semua lelaki...insyaAllah laki aku ndak begitu...ko lum jumpa mr right lg 2 lin...sabar ya syg...yg jahat, jahat la...tp masih ada yg baik akan dtg cr ko...dont wori babe....:) i found 1...

Sudir Suichi said...

dak semua laki jahat. n dak semua ppuan baek. tp laki buaya byk tedapat dimana2. tenang2 sak ko geng.. hehehe

Anonymous said...

"...lelaki suma sama..."
memang la same...tapi ade kelas2nye...bapok, lelaki sejati dan gay..kite kupas isu lelaki sejati..sedangkan Nabi junjungan pon seorang LELAKI!!masakan anda boleh samakan tahap lelaki yg penah mengecewakan anda dgn LELAKI yg menjadi jujungan kita slame ni???adakah ini ADIL????dimanekah keadilan disini???sedari...senang berkata2...tapi awas...kite bukan hidup di dunia ni shj...tq

don't care who am i said...

huhu....na lin...x semua lelaki sama.........btl jg ckp c anonymous(sapa la nama nya ni ya)...xsemua lelaki begitu...segelintir mungkin la..agaga