Wednesday, August 11, 2010

..SeLaMaT BeRpUaSa...


wow!!!! sedapnya!!!huhu...
kawal nafsu anda ok!!!

di kesempatan ini aku ingin mgucapkan
Selamat Berpuasa....
jgn ponteng2 posa tau...

tahun ni aku posa lg jauh dr family...
ya semestinya..
sdh 4 thn kot xposa dgn family kan3...
tp aku besa sdh ba ni...
bajet2 org yg tabah g2...
padahal menangis jgk...kwang3....

ba xpa..yg pnting thn ni
AKU BALIK RAYA...
hahahahahahahaha.....
*bergembira*

ok2..thn ni aku ada azam ni..
1. xponteng posa
2.  menjadi baik d bln ramadhan 
3. menjadi alim d bln ramadhan
4. berbuka dgn buah kurma (padahal xsuka mkn)
5. smbhyang tarawih (sbb thn lepas xpena p) haha..
6. bersahur dgn c rumate anis (thn lepas xpena sahur)
7. xjadi pelahap apabila mbuka posa..haha
8. siapkan assgmt (eh!! termasuk jgk ka??) haha..

SeLaMaT BeRpUaSa SuMa...!!!








1 orang hebat..:

Anonymous said...

luv u all