Tuesday, August 24, 2010

UnTuK Mu MaSa...

FINALLY.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ASGMT ku sdh SIAP!!!!!
after dis xpyh fikir sdh.
tinggal balik TAWAU dgn hati yang girang........
hahahahaha..........

mud raya..mud raya..mud raya...
mau BALIK RAYA......
xingin lagi aku tinggal tg malim ni lama2...
mau balik..mau balik..mau balik....

xsabarnya naek flight....
sampai tawau...
aduh...cepat la masa berlalu...

dear masa,
cepat la ko ko berlalu..
aku xsabar mau balik TAWAU ni....
xsabar lagi mau RAYA ni...
cepat..laju..sepantas mungkin...
nah...

untukmu masa...

bateri energizer utk ko masa..
cepat..cepat...cepat..
jgn biarkan aku tggu lama2..
jgn biarkan aku buka posa tanpa family ku..
jgn biarkan aku rindu mereka..
jgn biarkan aku nangs ketika buka posa sbb rindu mau buka posa bsm2 familyku..
aku rindu masakan mak aku~~
rindu~~rindu~~rindu~~
plizz.. masa...pantasss!!!





0 orang hebat..: