Thursday, September 16, 2010

~ all about Makan..


salam syawal ke-7.
raya ke-7 means berat ku bertambah 7 kilo.haha
maklum beraya sana sini n mkn pun free.
aku pun membantai la makanan yg ada.
balik kolej nant suma ni akan tggal kenangan.
teda makanan sesedap ini yg dpt ku rasai lg.

aku blm puas lg beraya klu blh selama 30 hari ini mo beraya n mkn free ja.
tp apakan daya ahad ni terpaksa balik bumi tg malim. 
sob..sob..sob..(sedih..)
location ari ni kg kongsi 10 rmh macik lina.
dia bt rmh terbuka kot apalg kmi 1 keluarga serbu la kan kan.
pantang menolak. rezeki kot xpyh susah payah masak d rmh. haha.

kmi sekeluarga berkumpul n makan beramai2.
thanks god 4 giving me a luvly family. a hug one.




mak aku yg blakang 2..sebelah 2 ibu aku..

this is adik iman n his bro, syafiq..


makan together gather

adik aleesya

makan sampai puas..haha

after makan..cuci piring la...

my adk bongsu n our uncle..

posing..

kak amy. irfan n uncle umar..

epun, aisyah, kak amy n pikacu..

gembira..

amy n bell

geteknya kmi kan..haha

d pagar pun jadi la..



my kazen2 aka my adik2...

abg joey n family...

tyme 2 balik..

masi posing...

haha..celedak-ledaknya jgk ni org...

ini lg la lebih2..xmo balik lg 2...

okla. disebabkan cuti raya ni ada saki-baki lg beberapa hari.
maka, aku harus trz mencari rmh untuk d serbu. haha
sepanjang aku d tawau ni bertambah2 la buncit perut kan.
makan tanpa henti. 24 hours. full of food.
tp xpa balik tg malim suma ni hanya dalam mimpi ja la.
so, terima la seadanya.
ok then. mo cari makanan d dapur lg. bye bye.

(^_^)

:. Salam Seribu Kemaafan dr saya.:


0 orang hebat..: