Sunday, September 26, 2010

~ fb baru Ku


salam.
kwan2 suma mari sini dekat2, aku ada cer ni.
acually aku mo bgtau ni aku buat FACEBOOK baru.
acually aku xmo la jgk buka fb ni tp memandangkan kwn2 aku suru so aku pun dgn keberatan hatinya membuka fb baru..
heran??? knp aku xactivekan ja fb dlu kan? heran ka??
saja ja ba 2. biar la fb yg dulu terdelete dgn sendirinya tanpa berpenghuni lg.

ini adalah fb baru aku. sila2 la klik ya~~lindazain~~

bercerita pasal fb.
sebenarnya aku n cik typewriter telah pon membuat perjanjian tentang etika2 ketika berfb.
naaaa.. kmu ada mo buka fb pun pakai perjanjian2 segalak!!
klu u olls mo tau apa perjanjian kmi 
ok lets cek it out.

::::::RULEZ::::
  1. hanya 8 org yg perlu add iaitu 
  • linda-zaiya
  • kawan sklah rendah (reezam)
  • kwn sekolah menengah (erna)
  • kwn tyme matrik (aman)
  • kwn universiti (joe)
  • sibling (kak amy)
  • kazen ( not yet add)
  • boss ( not yet add)
2.  full name. xboleh ubah2 (haslindah zainuddin)
3.  xboleh upload gmbar sendiri kecuali gmbar profile- boleh tkr gmbar tapi 1 kena delete (gmbar profile fb     aku juliana evans)
4. xboleh link mana2 laman web
5.  xboleh bt wall post d fb sendiri @ wall org lain. hanya d benarkan membt komen.
6.  jangan lupakan blog. always update.
7.  dont appove any strangers kecuali btl2 knl. teda istilah "mcm kenal".
8.  hanya video saja yg d benarkan upload.
9.  xboleh bt notes.
10. fb mest private. 
11. xboleh like artis @ apa2 kecuali komen org laen.
12. jgn add org laen kecuali org yg meng"add".
  • sebarang perubahan tertakluk kpd perubahan fb.
barangsapa yg melanggar perjanjian d atas maka dia akan belanja makan selama seminggu
*sekian*

    

4 orang hebat..:

Aku Mezashi said...

ui nenek! kan x bleh bagi tau orang.
uish. nnt ada dua ekor tu p baca..

Aku Mezashi said...

ui nenek! kan x bleh bagi tau orang.
uish. nnt ada dua ekor tu p baca..

LiNdA ZaiN's said...

hahaha..adaka dlm perjanjian bg2...lupa aku....

mazeermohamad said...

trep artis!!! :'P tu laa~ kenalan lagik ngn lelaki buaya~ baru ko tau kan, ndak tenang idoppp! hahaha!