Sunday, September 12, 2010

HaRi Raya~~~


salam aidilfitri.
2 hari menyambut raya dengan meriah d tawau.
bersyukur sbb dapat jgk menyambut raya dgn family n kwn2 dcni.
seronok.bez. hepi. sedih. menangis. suma ada.
start dr malam raya berduyun2 sms & mms aku dapat.
ouch. sampai stuck hp ku. maklum hp murahan.
bukannya blackberry. hihi.
cewh..setakat sms & mms apala sangat.
 klu mo minta maaf 2 secara ikhlas la kan.
contohnya, jumpa face 2 face ka. call ka.
jd nampak mcm ikhlas la jgk kan. 
aku pun senang hati & dgn ikhlas la jgk dapat maafkan dosa2 kmu 2...
uittt..demand plak aku kan.
tp bg2la reality.

raya pertama.
aku semangat bgn awl then p masjid sembahyang hari raya.
ntahla berapa tahun sdh aku x p 2.haha.

b4 sembahyang..


after sembahyang bersalaman..


after sembahyang hari raya.
aku n family berkumpul. bersalaman. makan. n take pic la.
mari kita tgk ar.

ini aku yg celedak..haha


thun ni kmi makan buras n udang masak merah..sedap..!!!






family pic..
tahun ni xda bj raya..terpaksa pakai t-shirt jak..




raya 1 kami x p mana2 d rmh jak layan tetamu...
penat jgk..ramai btl ni tetamu.fuhhhh!!
tyme ni la kan baru knl sanak-saudara..
ada kazenku yg dlu kicik2 sm2 skrg ni doctor.peguam. pensyarah..adeh..
ada jgk kazenku ni ensem2..adeysss..
baru la aku tau...

c pika yg celedak..



budak ini sangat begayak..!!
ok2 then. hbz family pic.
kt p fren pic ya.
raya kedua aku n kwn2 jln dr pg sampai malam.
tp ini pengalaman raya xdpat d lupakan.
mcm2 kejadian. pelbagai karenah.
langgar pokok bunga. merentasi sungai. bhujan bersama.
mengimbas zaman skolah. pokoknya ketawa sampai hepi la.



2 jak gmbr yg ku ada.
yg lain suma d hp kwn2 ku.
maklum la hp ku murah hp dorg suma canggih2.huhu...
mmg berabis la kmi beraya. hbs 1 tawau ni kmi round.
dr hujung ke hujung. dr pasir putih sampai bukit queen.
dr perut kosong sampai perut buncit..haha
dr lapar sampai kenyang pas2 lapar balik pas2 kenyang balik lg. faham ka 2??haha
kmi ni mmg muka xmalu. siap tapau lg makanan yg sedap2. haha
adaka org beraya bg2??haha..
kredit di berikan pada sabek. rolan. n yaser sbb dorg ni bw keta.
klu xda keta konfem aku xpegi. haha. 
penat. letih. tp bez tahap pengabisan ok.
raya ketiga ni mo jalan lagi..hihi..
till then. byeeeee....
~~SELAMAT HARI RAYA~~

7 orang hebat..:

apik pehe said...

wahhh..orang tawau upenyer..
kenal azizun bin asmat?
hehehe

LiNdA ZaiN's said...

xknl pun...huhu....

apik pehe said...

hehehe..ingtkan kenal..
xper2..banyak gambo tu..

Gen2Merah said...

wahhh.. cantiknyaa... (",)

Dtg lah umah. Di Taman ria 3.. jom

LiNdA ZaiN's said...

apik pehe:: yala..gmbr raye 2..hihi

gen2merah:: thanks.. insyaAllah..ada masa dtg jgk 2..

paan said...

owh , org tawau upenye...

selamat hari raya la..xpe ker wish kat sini jer ?? ke nak kena pegi tawau ?? huhu

LiNdA ZaiN's said...

haha..camat ari aya paan...xpe kot.. hihi..klu nak dtg rmh saye dtg la tawau.. saye masak special utk awk tau...haha