Wednesday, September 22, 2010

~ Open House


salam open house..
haha..gilak open house sdh ni..
makan..makan..makan...
kenyang..kenyang..kenyang...
maka, berat bertambah n perut jadi buncit..
hahaha...

sejak tiba d upsi..
3 hari berturut2 pegi open house..
makan free ba..xkan mo tolak..rugi ba 2...
baru sebentar tadi i means around 10pm la
ada open house d rmh asmah..
punyala makan xingat dunia..haha

apa yang penting ada kuih favourite 2..
kuih tat..haha..apalg berabis la kan...
banyak la makanan.. xdapat d listkan d cni..
yang penting.
Makan Sampai Puas..

then after makan. lepak2 la kejap d rmh asmah yg bsepah ni kan.haha
pembetulan bkan lepak kejap pun, lama 2.
bt2 lupa ja yg assgmt sangat blambak, kuiz kamis ni n midterm yg bakal menerjah.
hahaha.
*mcm mana la melayu mo maju klu lepak ja lebih dr blajar kan kan*
.
lepak2 2 mesti ni buka fb kan.
almaklum tertagih fb.haha
aku yg xda fb ni join sekaki la.
tgk2 gmbar org especialy gmbr raya la kan
gmbar terbaru.
then apa lg kutuk-mengutuk bermula la.haha
xtau fb sapa ja asal ada gmbar hbs suma kena kutuk.
wakakakakakaka.
minta maaf la sapa yg terkutuk ya.
:.Maaf Zahir Batin:.

penat kutuk mengutuk fb then menganyam ketupat pun start.
wakakakakakakaka.
macam xda keja lain kan.
padahal asgmt 2 memanggil2.haha.

sambil2 menganyam ketupat 2 ada la pulak
org gilak sesat mjadi penghibur.
wakakakaka.
makanya, ada la jgk hiburan kan.

ini adalah bilik asmah not my room ok. bilik aku lebih kemas dr ni.haha.dan ini bukan sekadar posing. aku pandai jgk men la benda 2.

see!! xcya kan...aku nyanyi 2 kan. blh la jd artis ni..haha.
*tolongla perasan*
ok. sapa2 yg mo muntah silakan muntah atas blog aku iaitu atas skrin laptop kamurang.
wakakakakakakaka.
sdh la kan.
penat ketawa tbahak2 ni.
mo sambung study dlu.
kamis ni ada quiz plak.
ok. daaaaaa

*people wish me luck in quiz ok*





3 orang hebat..:

air-jay riey said...

follow aq jugak!~

mazeermohamad said...

aku sudah muntah~ wakakakaka! ya ka pandai main?? pelik jak cara pegang tuh~ macam satu tali jak, main bass ka? semangat sangat nyanyi~ wakakakak! masuk lalat dalam mulut~ wakkakaka! badan pun suda naik, PUBLAS makan ka~? wakakakakka

LiNdA ZaiN's said...

jgn ba ko kac g2 aku..pndi gak aku ckit2 jak..wakakaka....uikk...ko jgn publas ba aku makan d rmh terbuka...hahahaha