Sunday, September 5, 2010

Tg MaLim --> TaWau





salam raya!!

uish..belum raya lg tau..
sabar2..
tggal beberapa hr ja lg ni.hihi
lama xupdate blog.
rindu sangat.
ok2..kmu suma msti rindu aku kan.
aku pun rindu kmu suma.
muaxxXX!!
aku xkan lupakan kmu suma bha..
hihi..

uish..panjang plak intro ni kan.
fine..aku mo ceta ni aku sdh sampai kat TAWAU, SABAH dgn selamatnya.
Allamdulillah..syukur,syukur.
perjalanan yg memakan masa 2jam 45 minit ni aku tempuhi dgn ketabahan.
2jam 45minit 2 perjalanan atas flight ja.
perjalanan dr tg malim lg blm kira tau.
perjalanan ni adalah kira2 5-6 jam..
penat tauuu..
mcm mo tcabut pinggang bw beg yg berat2 ni.

jap!jap!
 aku mo wish tahnia..syabas!! kpd diriku.
sbbnya aku sorg2 ja pegi lcct dr tg malim.
xsangkakn..(padahal dlm hati mo ngs sdh)hihi..
dr tg malim-->kl sentral-->lcct-->tawau

bg u olls mmg la besa kan.
tp aku mmg xbesa.
aku xbesa la jalan d kl ni.
klu g kl pun ikut ja kwn2 kan.
n xambik port pun jln2 yg d lalui.
haaaa...skrg baru padan muka aku kn.
mharap sangat dgn kwn2.
skrg kena pegi sorg2 baru mncr sumone yg ble teman.
tp hampeh..suma pun sdh blik kg dgn tergesa2nya.

wahai org2 kg..
skrg aku mampu berdikari..yeahhh!!!
even dalam hati 2 tuhan jak yg tau kan~~haha

ok..ni adalah muka confident b4 berlepas dr tg malim..

sampai kl sentral..ramai org..takut aku..sdhla sorg2
brg lg bnyk..mo mjerit aku...

smpi cni aku sdh terbigung2..mo ikut jalan mana 1 ni??
rasa mo nangs tau..

after menanya n mengkol org keliling dunia..
aku jmpa jgk dgn bas p lcct ni..

aku ada 1 ceta ni..tgh aku menanya2 org sekeliling 2..
aku tjmpa 1 macik, sabah jgk yg keja c2..aku selamba la tanya dia ni..
then yg xble blahnya dia cakap aku ni mcm muka bajau!!!
aduhss!! sakitnya hati...
tgk gmbr ku d atas ni mcm org bajau ka ni ha!!!!
haaa...TIDAK~~~
p/s utk macik e2 agak2 la ya klu mo bckap!!

setelah berhempas pulas dalam bas..aku pun sampai d lcct..
hehe....tggu check in ja...

sementara tggu mo check in aku pun ternampak ni..
wah!!! aku ni kira musafir kan..ble ja buka posa..
tp tahan la linda~ kuatkan iman~~

begini la kesibukkan d lcct..besa la cuti kan!!

waaa...sangat strict..takutnya!!!haha~~

ok..masa utuk terbang..bye peninsular malaysia..

blm hbs lg..haha~~
mst kmu tertggu2 bila mo hbs ni kan~~
mzti u oll mcm mo tampar aku 10 kali tanpa henti..
hahahahahahhahaahhahah.....
aku ada lg 1 pic..
look carefully...

tgk pacik ni selamba kan...
bukan aku suru kmu focus mukanya 2.
focus dgn bajunya 2.
ada sumthing yg tertulis...
" apa bah ko punya fesbuk"
haha~~2 la ayatnya...
fuyooo~~ pacik ni pun ada fesbuk oo...tabik2..
aku ja ni yg sdh deactiveted fesbuk aku..
tapi yg heran nya...
suma org keliling2 aku..1 dunia kot..
pena tgk aku activekn fesbuk n blh buka fesbuk aku..
siap post sumthing lg d wall aku.
sumpah!!!
aku xpena sentuh facebook aku sdh...
xpena pun aku buka fesbuk sdh..
tp sapa yg buka ya??
apa motifnya??
mcm mana dia tau emel n pasword aku??
tertanya2 aku..
p/s:::: kpd org yg berani2 activekn blik fesbuk aku..
sila lapor dgn aku segera aku masi buka pintu kemaafan lg ni..
jgn sampai aku memaki ko sampai darjah penghabisan.
klu ko sangat berani ko buka la skali blogku ni.
n post entry pasal diri ko...
jangan ko coba2 maen2 dgn aku..
FAHAM?????














5 orang hebat..:

apik pehe said...

x paham la kito.hehe

LiNdA ZaiN's said...

buat2 faham ble???hihi

hamzah ian said...

ko pergi overseaa ke??? ko raye kat luar??

takpaham jgk nih

Adry said...

Hahahaha... ya Allah... bila aku baca entrimu ni... aku sangat sangat faham akan keadaanmu... bezanya aku dulu memang penjalan orangnya... jd KL dah jadi perkara biasa ngan aku.... terkenang zaman blajar dulu... hahahha

Pasal facebook tu... baik kau cari jalan tutup... serius ni... nanti org boleh tabur fitnah pasal kau di situ.. and trust me ... facebook sangat berpengaruh tau...

Oh ya... welcome home

Adry @ http://www.adrysabry.com

LiNdA ZaiN's said...

thanks 4 ur advice adry..hihi... ko la jgk yg memahaminya..haha....