Wednesday, October 6, 2010

..Malu nie...


salam.
kini berada dlm bulan october means tggal beberapa bulan ja lg hbs sem 3.
cepatnya masa berlalu mcm xterasa plak 2.
aku rasa mcm baru ja aku pijak upsi ni semalam tp rupanya 1 tahun lebih sdh aku d cni.
esh..esh...esh..
terkejut sa ba knp cpt btl oo masa ni.
kan.. kan..kan..

hari ni aku mo ceta yg pling gempak. memalukan n xkan ku lupakan.
lucu tahap ketawa tambling2 la.haha.
ceritanya bermula pada pukul 8 malam td.
as u know i have midterm kan hr ni pukul 830 mlm.
actualy aku pegi dewan awl tp memandangkan bas upsi ni bmasalah.
aku lambt jgk datang midterm.

sampai2 dewan ja aku trz masuk claz.
suma da start jawab.
dgn confident aku duduk n jawab.
besala sdh strungle kan harusla yakin.
soalan pun mcm kacang ja la.
(haha..tembirang plak 2 kan..)

tyme aku duduk n start jawab 2 aku mmg perasan suma org tgk aku.
aku pun bt xtau ja la.
ini kemungkinan dressing aku ni mcm mo p kl.
mekap yg unik dan tebal.
tp aku khusuk ja jwb soalan 2.

then sampai separuh perjalanan aku terstuck.
aku blur xtau mo jawab apa.
aku pun tgk sekeliling.
heran!!!
knp xda org dlm claz ni aku knl.
tgk lecture pun laen jgk.
herannya.

then aku fikir2. tenung2. tmenung-menung.
baru aku perasan.
aku salah masuk claz.
wakakakakakakakaka.
confidentnya aku masuk trz jawab soalan.
wakakakakakakakaka.

pas hbs jawab soalan yg kacang 2.
aku bgtau la lec yg aku salah masuk claz actually claz aku d dewan sebelah.
nasib baik la lecture 2 berbaik ht mo paskan skrip jawapan ku dgn lecture ku d sebelah.
wakakakakakakaka.

sekarang barulah aku tahu knp suma org tgk aku semacam ja tyme aku masuk dewan.
rupa2nya aku salah claz.
mesti dorg heran sbb xpena tgk aku pun dlm claz.
wakakakakakakakaka.
malunya aku.
wakakakakaka.
malu yg teramat.

so, moral of d story,
jgn telampau confident ok.
confident 2 bagus tp bersederhana la.
jgn jadi mcm aku ni.
malu dowh malu..
hahaha.
readers...
sila ketawakan saya skrg...!!!!

2 orang hebat..:

nazren said...

hahaha...da same thing happen tO me la...laz week...perghhh~~~~..malu siOttttt...hahahaha.....

LiNdA ZaiN's said...

malu aku kilik....hahahaha