Wednesday, October 13, 2010

Rindu Matrik...


assalamualaikum.
terasa plak mo bt entry hari ni.
mo bgtau bahawasanya duitku sdh habis RM60 d pesta konvo tadi.
aisehmen...perluka bgtau???
xperlu kali ba ni kan....
itu baru satu kali aku round 2..
nant esok2 round lg berganda la sdh 2 ok.
alamatnya xblek la aku cuti sem ni.
wakakakakakakakakaka.
mari ketawakan diri sendiri.

sebenarnya td aku jalan2 pas2 tersinggah plak d blog ex-totorialmate ku dlu tym matrik.
meera... tgk2 gmbr kenangan2 d matrik rndu plak kan
bukan apa.
2 tahun d matrik 2 rasanya sangat bez berbanding d cni.
even jadual d matrik yg sangat pack tp aku gembira. suka.
even apa yg aku blajar d matrik susah sampai mo pecah otak tp aku hepi.

aku ingin brterus terang d cni bahawasanya study d alam matrik jauh lebih seronok dr alam university.
tyme aku d matrik dlu xda pun aku rasa homesick mo blek rumah trs.
even hari raya pun aku xbalik n aku xrasa pun mo nangs.
 aku rasa bez jak d cna. setiap pengisian masa 2 bt toturial n byk jak aktiviti kami.
study pun smpai tension2, magrain2, pas2 ramai kwn2 yg 1 kepala, 
tgk muvie sm2, makan beramai2. masak aku sendiri2 (haha)
tp bez plak 2 tau.
tp d cni.......
ntah la apa yg ada.
langsung kosong.
xbez weii...
aku mo balikkkk!!!!!

aku rndu tyme matrik.
aku rndu tyme matrik.
aku rndu tyme matrik.

aku rindu ujana kewangan (uk)
aku rindu pancur hitam.
aku rindu utama jaya (uj)
aku rindu makan coklat yg murah.
aku rndu blok menara pentadbiran (mp)
aku rindu cafe tm
aku rndu blog madani D.
aku rndu bilik aku  (even aku merempat)
aku rindu mo bt experiment kimia.
rindu
rindu 
rindu.

teringat lagi saat kematian air 2.
terpaksa mand 1 kali sehari.
berebut2 mcari air.
walaupun sengsara tp hepi jgk kan.
pas2 aku terpaksa panjat tangki utk ambik air.
sampai sikit jatuh dalam tangki n mati lemas maybe kan.
astaga.. sentiasa oo d ingat 2..
klu x. xda la sdh aku d muka bumi ni.

boleh ka kita ulangi masa lalu.
aku rindu.
rindu dgn suma kawan2 ku
klu la boleh masa ini berputaran.
aku mo putar kembali zaman matrik 2.
besttttttttttttttttt.
kenangan2 lucu. sedih. tension. 
tp paling bez kwn2 ku sporting.
tempat aduan masalah sentiasa terbuka.
tempat kaunseling suma ada..haha

rindunyaaaaaaaa.... 

 physics toturial.. 
sir husainie teach my tutor i guess..

 menara pentadbiran (mp)
kira bilik guru la ni.

gerbang menuju ke U.
kolej matrikulasi labuan

 cafe tm

 padang yg aku selalu joging.

 my toturialmate_F2T17

my kuliahmate_F2

 my rumate aka bff

 pakar kaunseling aka masha.
 pancur hitam.

 snap!! snap!!

 saya rindu that tyme.

 perlu ka aku upload ni??
sori la ar masha.
kisah silam mu. haha.

even aku selalu konflik dgn c rahma tyme bt experiment kimia
tp i miss that tyme.. blh kita bt experiment sama2 ka lg mah??
..pas2 gaduh2 lg ar..hahahahaha

aku mo cucuk lesung pipi c lia klu ku jmpa.
lama sdh 2 aku xp cucuk..haha

tp ini suma hanyala kisah silam ku
kenangan2 yg xdapat ku lupakan.
indah. sungguh indah sekali.
rindu oll memories in 
Labuan Matriculation College.

ku harap 1 hari kita akan bertemu kawan2 ku.
even suma dapat U yg berlainan but we still contact each other.
rindu zaman2 kita itu.
dr start pendaftaran sbg PDT until habis PST.
sangat merindui setiap detik itu.
xkan ku lupakan sampai bila2.

semoga kita suma akan berjaya mengejar impian & cita2.
amin.
(^_^)

3 orang hebat..:

n0boDy.... said...

linda...
ak pn rndu juak....huhu.....
mok g pantai kat cnun....

monikolin said...

aku pun rindu jgk bha kehidupan di matrik... best n enjoy...
P/s: betulkah ko selalu p jogging??

LiNdA ZaiN's said...

meera::: kan kan rindu kan....

monikolin::: iasehmen...jgn ko memperkecilkan aku cna....ko fikir dgn sapa ba ko tanya ni....xcya sdh....