Wednesday, November 17, 2010

:..aidilADHA..:



ok.
 hari ni aku mo ceta pasal pgalaman raya..
bukan raya posa tau raya qurban la..

semalam aku beriya2 ckap mo 3G family aku kan.
last2 pg td family aku 3G, aku blh plak reject kol. mak aku mara tau.
hahaha. *takut2*
actualy aku blm bgn pun tyme mak aku 3G. haha!
bgn2 ja sdh pukul 1. sembhyang raya pun trlepas.
xda suasana raya pun.

aku beraya d khar ok bkn d taiping.
2 yg mak aku mara sbb dia mmg suru aku g taiping. aku xmo.

alasan :
aku : " lepas raya ada exam ni mak, blm study lg. nant xdpt dekan mak mara lg kan."
mak : " baikla beraya la d khar yg tercinta 2."
aku : " ok mak." (dlm hati..selamat2 xpyh sakit2 badan pegi taiping nek train..huhu)


bangun tdo kul 1 then kol mak aku then pegi rmh jun.
konon mo masak d aidiladha la ni.
syukur ada jgk niat dorg mo masak.

1 food : puding telur.
adakah ini puding telur..haha..
*bt muka blur*
ini percubaan pertama mmg la xmenjadi.

ini percubaan ke-2..
menjadi jgk akhirnya. sedap lg 2..
kalah gf korang buat tau.
* ketawa evil*

2 food : ermmm..malas la mo ceta satu persatu.
tgk ja la.
ada tomyam, sosej. telur. dll
yalah. 
aku tau korang raya xpandang pun makanan mcm ni kan. 
aku pun actually xpandang jgk makanan ni klu raya.
tp apakan daya aku raya d khar ja la
standard la 2 beraya d perantauan.

badan kebajikan sabah (BAKSIS)
yes. baksis. 
psatuan ni mmg ada bt jamuan raya.
tp apakan daya mereka hanya mementingkan diri sendiri.
hnya golongan2 atasan ja mksd aku golongan yg aktif dlm psatuan ja d jemput.
xadil kan..!!!

xpa.
yg penting aku masi mampu tersenyum dan ketawa d hari raya ni.

pose 1 : skema.

pose 2 : senyum.

ok. itu saja.
salam raya dr kami d perantauan.
till then.
bye sume..
( ^_^)

7 orang hebat..:

Roxy zai said...

x balik sabah kaa??;)

nazren said...

behhh...mcm sedap pulak tu...hahaha....

apik pehe said...

tau xper..kebanyakan persatuan mmg camtu..hanyer bawak majlis tertinggi jer..padahal ahli biase lg kuat kerja..hishhh...

hehe..apik makan megi jer di pagi raya..sob3

Afiq Din said...

khar tu amenda?

sumpit said...

camat becuti

tukangcerita said...

sedapnya puding telor !
like3
happy holiday :)

one2paii said...

gua xnk komen ape2..sebab puding tuh wat gua terliur..dan gua x pandai nak buat..tuh sebab gua xnak komen..so gua nak komen ihdup MU..sebab lu pakai baju team gua..hahah