Thursday, January 13, 2011

.1malaysia.com utk RakYat MaLaysia.


mari- mari
lelong-lelong
dgr ceta saya d cni..
aku baru jak register 4 1malaysia.com

 Laman sosial 1Malaysia.com sudah dilancarkan kepada umum. 
Dengan fungsi yang mudah dan pelbagai, anda kini mampu mengetepikan Facebook dan terus menggunakan 1Malaysia.com. Kini ia merupakan sebuah laman jaringan sosial khususya rakyat Malaysia! Mudah dan ringkas! Lebih tepat jika aku boleh katakan sama tidak banyak bezanya berbanding Facebook. Cuma ini mungkin buatan Malaysia! Hahahahaha. Sedikit screen shot dari 1Malaysia.com.

sila add saya di sini

anda anda n anda boleh ke sini untuk mendaftar.!
selamat mencuba kwn2.!
jom kita ajak semua rakyat malaysia tinggalkan facebook n beralih kpd 1malaysia.
dahulukan barangan n buatan malaysia...
hahahah..!!





4 orang hebat..:

Miera said...

waaaaaaa..

SBC Admin said...

Salam kenal.
Waaaa.... bagus ni. Nanti saya nak buat 1Sabah.com pulak lar. Hehehehehe....

Anonymous said...

n now, its down.. hahhaahaha..

LiNdA ZaiN said...

sapa ckp benda ni down..ok apa... aku buka ok jak...huhu