Sunday, January 2, 2011

.1st entry d tahun 2011.


assalamualaikum.
salam tahun baru.
hari ni baru berkesempatan utk update blog.
maklum bz sambut new year.

sambut new year di KL mmg jauh bezanya d tawau.
bestla tgk bunga api meletup2 atas awan lama lg 2
klu d Tawau bunga api 2 boleh d kira berapa yg meletup. haha.
bersyukur la dapat jgk aku rasai...
maklum org kampung. haha

lepas sambut new year d KL hari ni mendaftar kolej plak.
mmg letih + penat + pening + sesak.
ini adalah risiko tinggal d kolej aka asrama kediaman
setiap sem kena pindah bilik angkut barang2 dari stor.
mmg penat la. patah tulang belakang.
tapi memandangkan menyewa d luar mahal terpaksa la jgk aku tinggal d kolej kediaman ni.
xpayah lg membazir2.

tp yg paling amat aku benci sesi berkenal-kenalan dgn housemate2 baru.
berh....barula..ice breaking tiap2 sem..
U lain ada..xda kan?? UPSI ja yg ada ni..bikin panas..!!
saya : hai...
housemate 1 : hai..name ape??
saya : linda...
housemate 1 : saye siti nurhaliza..
housemate 2 : wow..!! glamour name u.. saya siti sarah..
saya : yalah2..ambik la semua nama artis..
housemate 1 : awk asal mane?
saya : sabah.
housemate 1 : ye ke?? saye pun sabah jgk..
housemate 2 : saye pun sabah le...
saya : blah dr tempat kejadian..

moral : aku, housemate 1, housemate 2 semua org sabah..perlu ka dorg ckp semenanjung?? *bagang*

ceta pasal 2010.
2010 bnyak mengajar aku kehidupan
sabar, tabah, xperlu xgesa2.
bnyak yg aku lalui.
sedih. gembira. ketawa. menangis.
yg penting sentiasa menjaga diri n maruah diri.
dan ini semua boleh mengajarku erti kehidupan yg sebenar.

aku harap 2011 
aku dapat lupakan segala kisah2 silam yg aku alami selami ini.
dan aku dapat mencapai azam baru (konon)
  • berfikiran secara matang.
  • upgrade pointer.
  • berusaha menyukai upsi dan guru sbg pekerjaanku kelak.
  • mo bisnes sebanyak mungkin.

itu saja saya mo bebel d cni.
bye..!!




5 orang hebat..:

huda yunus said...

sy folo awak...hope u can folo me back keh...slm p'kenalan... :)

hazwani said...

haha...lucu nya rumate mu....jgn la ba ko bacat....hihi

NazrEn said...

hahahaha....aku ingatkan nama rumet ana rafali,,,,,hahaaha,,,,,epy new year linda.....

one2paii said...

perghh..cu linda..azam lu mmg gua respek,jadila guru yang terbaik untuk membimbing anakmurid lu ti..haha
pergh blog lu dah berubah ha..header camtuh menarik..manis dan ayu gua tgok..baiikkk jerk..hahaha

Anonymous said...

what is better, yahoo or google [url=http://google.com]google[/url] http://google.com