Monday, January 17, 2011

.tiba2 rajin.


malam ni aku ada claz ganti. tp aku xpegi. bajet mo blajar algebra. coz esk mayb ada quiz. baru 2 minggu study sdh mo buat quiz. apakah?? konfem la aku xtau apa2 lg. aku mo study. serious aku da buka nota. tp aku tenung-tenung. aku tilik-tilik. aku tenung la buku nota ku sampai tembus pun aku xkan faham2. susah.! serious susah.

mud study da ada tp buku plak xda. calculator pun sdh pinjam ni. xpayah lg pakai calculator aku yg rosak 2. tp mcm mana mo study klu xfaham ni. hahaha. buku yg mo d rujuk pun xda. just nota yg aku bt dlm kelas ja ada. itupu tulisan xtau d faham ka tidak. hahahahaha. aduh.. gilak sdh ni.....

sekarang ni aku xboring lg. xkan malar mengonlinekan diri lg. xkan tido sepanjang hari dan xkan fikir benda bukan2 lg. berkat dari usaha mencari keja dapatla aku keja separuh masa. mo harapkan jual topup dan just duduk d bilik still boring jgk. still dapat jgk fikir benda bukan2 ni. 

aku bukan la pelajar yg sangat desprate mencari keja. bukannya aku xkaya. keluarga aku kaya. tp aku saja low profile.itula sbbnya aku keja. dr kedai top up sampai berniaga d pasar malam aku mo buat. peduli apa org kata. aku xkisa. yg penting aku berjaya bz kan diri sehingga terlupa suma perkara. asgmt mmg la ada. projek pun ada. quiz konfem la ada. penat pun penat. letih lg la sangat kan. tp aku xkisa sakit badan. sakit kaki. sakit tulang temulang. sakit saraf.ubat kan ada. yg penting aku xboring lg n dapat bz kan diri.

apa sebenarnya yg aku merepek ni. haha. aku pun xtau...entri ini harus d buang dalam tong sampah ja....
p/s: sesiapa ada buku algebra. pinjam bole??

4 orang hebat..:

SheNn said...

gud luck ya..hihi

Anonymous said...

-Bro Ery-

Buku algebra? Huuuu, seriously tak suka benda yang bernombor -_- .. Sangat menyusahkan processor Intel Pentium 4 di dalam otak. See, saya pun dah merepek juga ni.. Hahahaha :D

Jemput datang wordpress saya oke (^^)v

www.efyery84.wordpress.com

hazwani said...

bukannya aku xkaya. keluarga aku kaya.tp aku saja low profile.siyal!!!haha...makin banyak la duit mu ni kan...patut la sombong mo mampus ngan kami...

suichi said...

ya..buang jak d tong sampah