Wednesday, February 16, 2011

.contest aku dan pink.

hye bloggers..

sdh baca tajuk entry di atas. ya.. aku join contest. its is my 1st tyme join contest2 segala ni. ini adalah disebabkan PINK. ya. aku sangat obses dgn pink. kalau boleh semua baju, seluar, dan barang2 yang aku ada mau warna PINK. kalau boleh dunia ni pun mau warna PINK. mesti sweet kan. haha!


ini adalah banner tuan punya contest.
tertarik? menarik?teringin join? 
sila klik SINI


dan yg diatas ni adalah gambar yang aku pertaruhkan untuk contest ni.
( ^_^)

followers apa tunggu lagi.
aku tag contest ni kepada kalian semua.
sila lakukan tanggungjawab anda.

 

7 orang hebat..:

Cik Miera Aziz said...

Datang jenguk gambar comel!

Thanks join! :)
Ceriakan hari anda dengan pink. Haha.

Good luck dear :)

Amiey White said...

arrgghhhh!!! sangat comey :D i <3 pink

monikolin said...

xada gambar baru kew?? ahakz.. ape2 pon yg penting kiut kan... hihihi

HEROICzero said...

hey gud luck =)

mazeermohamad said...

pink itu menawan~~ :'P

IFA Athirah said...

hey2x!!gud luck!! :) http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

Cik Eliza said...

awww!!

comellll!!!


:D