Saturday, March 12, 2011

"Guitar Summit" - (Persidangan Gitar)


hye....
salam ibu kandung suluh budiman..

semalam aku pegi konsert Guitar Summit. mmg terbaek la. student music. lecture music mmg terbaek. best.. serious. enjoy..!! group band dr luar pon ada. dorg semua perform dengan semangat. aku yg tgk ni pun semangat. rasa menyesal plak xambik minor music. best gilak music. menyesal. menyesal. menyesal..(ok.sesal dulu pendapatan sesal kemudian xberguna)

lets cek it out pic i take..

opening konsert.
ini adalah persembahan dr lecture-lecture music.
awesome.

ini plak genre blues.
terkejut aku tgk penyanyi tu.
hendry getruda. satu toturial aku tyme matrix.
sekarang sdh jadi artis UPSI. wow..!!!
awesome.

genre jazz.
lagi lecture-lecture music.
sporting habis mereka.

genre pop ye ye.
ini adalah band majlis perbandaran tanjong malim.
undang khas.
vokalis meletop.!

genre rangee.
paling best. mereka student music sem 2.
terpikat aku suara nya.
kirimsalam ya. best la awk nyanyi lagu im yours.

genre 60-an.
student music jgk tp xtau sem berapa.
palin over pakai baju purple.

genre alternatif.
tgk tu siap maen sampe lg.
 (sampe adalah sejenis alat music tkenal di sarawak)
terbaek la borneo.

genre indi band.
student sem 4.
group ni xseberapa bez.
biasa-biasa ja.

genre rock.
pling bez tu lecture pakai baju putih.
siap bukak baju lg.
haha..!!

last but not least.
persembahan gitar dari semua group td.
terbaekla..!!

okay la. tue ja gambar yg ada. ok bye. tdo dulu. esok pg ada discussion. ptg keja. ahad plak keja dari pagi sampai malam. ok. boleh pengsan hr ahad nant. tp asgmt xsiap-siap lagi. hahaha..!!!

wait-wait. aku just mau bgtau aku sdh pakai maen gitar lagu 150 juta kali. serious. xtipu..!! ada masa aku upload di blog ya. aku belajar pun dr kawan-kawan. itu pun gitar pinjam. lenkali mau beli gitar sendiri la. baru puas hati kan3. hehe. =)


p/s : nanti mau cari bf yang pandai maen music la. mesti best kan. paling kicai pun maen gitar kapok. haha..!!


0 orang hebat..: