Thursday, March 17, 2011

.tension.

serius aku tension sekarang.
banyak asgmt mau buat.
sangat banyak.
sem ni mmg down.
setiap hari rasa penat.

sem ni mmg stress.
hantar asgmt sampai 3-4 kali kena reject.
asgmt mmg bnyak.
2 jam kredit mcm 10 jam kredit.
subjek major dan minor sama ja

subjek major.
mmg nmpak senang.
tp hakikatnya bnyak asgmt mau buat.
sampai 63 kali mau pegi tadika buat observation.
lain lg klu asgmt kena reject.
mcm mau  tbelah hati ku kehampaan.
penat-penat buat . terpaksa buat lain lg.
ingat senang ka??
senang mau buat  buku cerita?
senang ka mau buat book making?
senang ka mau buat story telling?
senang ka buat modul pengajaran?
eya. nampak mcm senang kan.
tp itu nampak ja. kalau buat baru tau.
mau menangis aku kepenatan.

subjek minor.
nampak mcm susah kan.
tp mmg susah pun.
sumpah aku myesal ambik minor math.
asgmt. kuiz. asgmt. kuiz. asgmt. kuiz.
bnyk asgmt. bnyk kuiz.
tesionkan klu kuiz 2 minggu sekali.
rasa mcm mau mati ja blajar.
kalau boleh mati. lama sdh aku mati aku blajar ni subjek.
tp aku mampu nangis ja.
penat ba penat..

tiga hari waktu bkeja dgn kak zati
sekarang sdh jadi hari-hari keja.
ini semua sebab shida balul tue!!
penat tau penat..!!
24 jam sehari. 
12 jam waktu keja.
12 jam lg masa tdo+buat asgmt+makan.dll.
xcukup bha. xcukup.
tolong la bg aku masa lebih.

aku takut sem ni aku xdapat dekan.
aku takut sem ni aku xdapat dekan.
aku takut sem ni aku xdapat dekan.

kepada lecture ku yg baik hati.
tolong la hargai asgmt-asgmt yg aku buat.
tolong bagi carry mark yg tinggi-tinggi..


sekarang tgh mecari syarikat yg baik hati lg tulus utk publishkan buku cerita aku.
aku penat mau hidup begini. nangis dulu sekejap.bye...........





1 orang hebat..:

dina darwina said...

kpa tb2 ko stress ne..mn ajaran aku relax tu hahaha..relax lah..jgn nangis bukan siap pun esemen ko tu klu ko nangis