Tuesday, November 15, 2011

.pendidikan awal kanak-kanak.


teringat kembali ketika sem satu
mereka dan kalian mentertawakan aku
pendidikan math, sains di pandang tinggi
pendidikan awal kanak-kanak di pandang rendah.

sehingga aku malu mengaku
hanya tangisan mengiringi pejalanan sepanjang sem.


tetapi kini selepas 5 sem ini
aku sdh merasai rentak perjalanannya
aku telah merasai masa depan yang nyata
aku telah yakin pada kos ini.



setiap subjek senang dan mudah score
hepi bila buat asgnment
yang minat melukis boleh mencurahkan bakat
yang minat menari boleh ngajar tarian
yang minat berlakon boleh mengasah bakat
kaji tingkah laku kanak-kanak hepi, mara, sedih.
dapat buat lawatan ke tadika high and low class
serious best!

so,
pada mereka yang akan mengisi form 
jom masuk U
ringan-ringan kan la jari anda untuk memilih
pendidikan awal kanak-kanak



aku yakin kos ini mempunyai masa depan yang cerah
jangan risau pasal pekerjaan kamu kelak
=)


4 orang hebat..:

PeRmAtA bIrU said...
This comment has been removed by the author.
PeRmAtA bIrU said...

setuju...:D

dina darwina said...

insyallah ada masa depan yg bercahaya utk pakk..

teratai said...

bumi Allah ini luas, pasti ada rezekinya dimana-mana, yg penting berusaha, pasti ada kejayaan:)